UKK

Vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin:

Miten varaan ajan, kun minulla on lahjakortti?

Aika varataan osoitteesta www.kehollinen.fi. Ethän varaa aikaa lahjakorttihieronnalle Timman sovelluksen kautta (Timman sovelluksen kautta maksu tulee suorittaa ennakkoon eikä lahjakorttia voi tällöin käyttää maksutapana).

Lahjakortin tietoja tai koodia ei tarvitse eikä voi syöttää varausvaiheessa järjestelmään, riittää kun lahjakortti tai kuva lahjakortista on mukanasi käynnillä. Lahjakortti käy kaikkiin toimipisteisiimme.  

Miten varaan ajan niin että voin maksaa sen liikkeessä, eikä minun tarvitse maksaa aikaa etukäteen?

Varaathan ajan nettisivujemme kautta. Varatessasi ajan Timman sovelluksen kautta aika tulee maksaa etukäteen koska kyseessä on Timman oma markkinointialusta. Ajanvaraukseemme pääset tästä.

Varasin ajan, mutta en saanut varausvahvistusta. Tuliko varaukseni perille?

Kurkkaa sähköpostista roskapostikansio, yleensä kadonnut vahvistus löytyy sieltä. Mikäli vahvistus ei ole roskapostikansiossa, olethan yhteydessä meihin puhelimitse tai sähköpostitse. Luultavasti varaus on mennyt läpi mutta sähköpostiosoitteeseen on tullut näppäilyvirhe. 

Voinko käyttää lahja- tai sarjakorttia vaikka sen voimassaoloaika olisi umpeutunut?

Lahjakortti on voimassa 6kk ostopäivästä. Vanhentunutta lahjakorttia ei voi käyttää maksutapana liikkeissämme eikä verkkokaupassa. Mikäli lahjakorttisi on vanhentumassa ja olet estynyt käyttämästä sitä, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse info(at)kehollinen.fi ennen viimeistä voimassaolopäivää niin voimme pidentää voimassaoloaikaa.

Miten perun varatun ajan?

Ajanvarauksen yhteydessä sähköpostiisi on tullut varausvahvistus. Varausvahvistuksen alareunassa on linkki jonka kautta ajan voi perua. Tarkemmat ohjeet löydät täältä.


Miten siirrän varaamani ajan?

Ajanvarauksen yhteydessä sähköpostiisi on tullut varausvahvistus. Varausvahvistuksen alareunassa on linkki jonka kautta ajan voi siirtää. Tarkemmat ohjeet löydät täältä.

Tilasin lahjakortin verkkokaupasta, mutta se ei tullut

Mikäli tilasit lahjakortin sähköpostitse pdf-tiedostona:

Lahjakorttien ja sarjakorttien toimitus sähköpostitse toimii arkipäivisin toimistoaikana. Tehdessäsi tilauksen esimerkiksi sunnuntaina, toimitetaan lahjakortti sinulle maanantaina. Huomioithan että tilaus tehdään manuaalisesti, joten se ei lähde välittömästi tilauksen tehtyäsi. Mikäli lahjakortti ei ole saapunut seuraavaan arkipäivään mennessä, olethan yhteydessä sähköpostitse info(at)kehollinen.fi.

Mikäli tilasit lahjakortin postitse:

Toimitamme kaikki lahjakortit kirjepostina, eli tilauksen toimitusta ei valitettavasti pääse seuraamaan. Viemme lahjakortit postiin viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Mikäli tilaamasi lahjakortti ei ole tullut seitsemän arkipäivän kuluttua tilauksestasi, olethan yhteydessä sähköpostitse info(at)kehollinen.fi 

Miten maksan hyvinvointietuuksilla?

Kun haluat maksaa käyntisi hyvinvointietuuksilla, varaathan ajan nettisivujemme www.kehollinen.fi kautta. Timman sovelluksen kautta varattua aikaa ei voi maksaa hyvinvointietuuksilla, koska tällöin maksu tulee suorittaa etukäteen nettimaksuna.

Kaikissa liikkeissämme käy kaikki hyvinvointietuudet (Epassi, Smartum ja Edenred). Maksu tulee suorittaa aina sovelluksen kautta käynnin yhteydessä. 

Hyvinvointietuuteni on vanhentumassa, miten toimin?

Jos haluat ostaa itsellesi lahjakortin tai sarjakortin hierontaan ja käyttää maksutapana Smartumia, Epassia tai Edenrediä, toimithan seuraavasti:

1. suorita maksu sovelluksen kautta

2. toimita kuvankaappaus maksusi kuitista sähköpostitse osoitteeseen info(at)kehollinen.fi

3. ilmoita sähköpostissa myös haluatko ostaa lahjakortin vai sarjakortin

4. odota rauhassa, teemme ja toimitamme kaikki lahjakortit manuaalisesti joten toimituksessa voi kestää muutama arkipäivä.

Huomioithan että:

> lahjakortit ja sarjakortit ovat voimassa 6kk ostopäivästä.

> hyvinvointietuuksilla ostettuja lahjakortteja tai sarjakortteja ei ole tarkoitettu annettavaksi lahjaksi, vaan hyvinvointietuuden saajan omaan käyttöön. 

Tarvitsen kuitin sairauskassaa varten, miten toimin?

Yleisimpiin sairaskassoihin tarvitaan kuitti jossa on eriteltynä hierojan nimi, rekisteröintinumero sekä asiakkaan nimi. Voit pyytää sairaskassaan kelpaavan kuitin kassalla käynnin yhteydessä. Mikäli et muistanut pyytää kuittia kassalla, olethan yhteydessä sähköpostitse info(at)kehollinen.fi.

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, voit täyttää alla olevan yhteydenottolomakkeen niin vastaamme sinulle sähköpostitse.