UKK

Vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin:

1. Miten varaan ajan, kun minulla on lahjakortti?

Aika varataan osoitteesta www.kehollinen.fi. Ethän varaa aikaa lahjakorttihieronnalle Timman sovelluksen kautta (Timman sovelluksen kautta maksu tulee suorittaa ennakkoon eikä lahjakorttia voi tällöin käyttää maksutapana).

 Lahjakortin tietoja tai koodia ei tarvitse eikä voi syöttää varausvaiheessa järjestelmään, riittää kun lahjakortti tai kuva lahjakortista on mukanasi käynnillä. Lahjakortti käy kaikkiin toimipisteisiimme.  

2. Voinko käyttää lahja- tai sarjakorttia vaikka sen voimassaoloaika olisi umpeutunut?

Lahjakortti on voimassa 6kk ostopäivästä. Vanhentunutta lahjakorttia ei voi käyttää maksutapana liikkeissämme eikä verkkokaupassa. Mikäli lahjakorttisi on vanhentumassa ja olet estynyt käyttämästä sitä, olethan yhteydessä meihin sähköpostitse info(at)kehollinen.fi ennen viimeistä voimassaolopäivää niin voimme pidentää voimassaoloaikaa.

3. Miten perun varaamani ajan?

Ajanvarauksen yhteydessä sähköpostiisi on tullut varausvahvistus. Varausvahvistuksen alareunassa on linkki jonka kautta ajan voi perua. Ajan voi perua myös sähköpostitse info(at)kehollinen.fi. Mikäli perut aikasi sähköpostitse, kerrothan viestissäsi seuraavat tiedot: nimi, varauksen ajankohta ja toimipiste. Emme suosittele perumaan aikaa puhelimitse, sillä meillä ei ole puhelinpäivystystä emmekä vastaa puheluihin hierontojen aikana. 

4. Miten siirrän varaamaani aikaa?

Ajanvarauksen yhteydessä sähköpostiisi on tullut varausvahvistus. Varausvahvistuksen alareunassa on linkki jonka kautta ajan voi siirtää. 

5. Tilasin lahjakortin mutta se ei tullut

Mikäli tilasit lahjakortin sähköpostitse pdf-tiedostona:

Lahjakorttien ja sarjakorttien toimitus sähköpostitse toimii arkipäivisin toimistoaikana. Tehdessäsi tilauksen esimerkiksi sunnuntaina, toimitetaan lahjakortti sinulle maanantaina. Huomioithan että tilaus tehdään manuaalisesti, joten se ei lähde välittömästi tilauksen tehtyäsi. Mikäli lahjakortti ei ole saapunut seuraavaan arkipäivään mennessä, olethan yhteydessä sähköpostitse info(at)kehollinen.fi.

Mikäli tilasit lahjakortin postitse:

Toimitamme kaikki lahjakortit kirjepostina, eli tilauksen toimitusta ei valitettavasti pääse seuraamaan. Viemme lahjakortit postiin viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Mikäli tilaamasi lahjakortti ei ole tullut seitsemän arkipäivän kuluttua tilauksestasi, olethan yhteydessä sähköpostitse info(at)kehollinen.fi 

6. Miten maksan hyvinvointietuuksilla?

Kun haluat maksaa käyntisi hyvinvointietuuksilla, varaathan ajan nettisivujemme www.kehollinen.fi kautta. Timman sovelluksen kautta varattua aikaa ei voi maksaa hyvinvointietuuksilla, koska tällöin maksu tulee suorittaa etukäteen nettimaksuna. 

Kaikissa liikkeissämme käy kaikki hyvinvointietuudet (Epassi, Smartum ja Edenred). Maksu tulee suorittaa aina sovelluksen kautta käynnin yhteydessä. 

7. Hyvinvointietuuteni on vanhentumassa, miten toimin?

Jos haluat ostaa itsellesi lahjakortin tai sarjakortin hierontaan ja käyttää maksutapana Smartumia, Epassia tai Edenrediä, toimithan seuraavasti:

1. suorita maksu sovelluksen kautta

2. toimita kuvankaappaus maksusi kuitista sähköpostitse osoitteeseen info(at)kehollinen.fi

3. ilmoita sähköpostissa myös haluatko ostaa lahjakortin vai sarjakortin

4. odota rauhassa, teemme ja toimitamme kaikki lahjakortit manuaalisesti joten toimituksessa voi kestää muutama arkipäivä.

Huomioithan että:

> lahjakortit ja sarjakortit ovat voimassa 6kk ostopäivästä.

> hyvinvointietuuksilla ostettuja lahjakortteja tai sarjakortteja ei ole tarkoitettu annettavaksi lahjaksi, vaan hyvinvointietuuden saajan omaan käyttöön. 

8. Voinko maksaa hyvinvointietuuksilla tuotteita?

Hyvinvointietuuksilla voi maksaa vain palveluita. Tuotteilla on eri arvonlisäverokanta.

9. Tarvitsen kuitin sairaskassaa varten, miten toimin?

Yleisimpiin sairaskassoihin tarvitaan kuitti jossa on eriteltynä hierojan nimi, rekisteröintinumero sekä asiakkaan nimi. Voit pyytää sairaskassaan kelpaavan kuitin kassalla käynnin yhteydessä. Mikäli et muistanut pyytää kuittia kassalla, olethan yhteydessä sähköpostitse info(at)kehollinen.fi.

Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi, voit esittää sen alla olevan yhteydenottolomakkeen kautta.